02 آبان 1403 ساعت 09:01

تازه های خبری:

شرکت معدنی‌وصنعتی گل‌گهر در ادامه روند موفقیت‌آمیز خود و برای اولین بار در تاریخ این شرکت، موفق به اخذ استانداردهای ISO 10004 (سیستم مدیریت رضایتمندی مشتریان)، ISO 10002 (سیستم مدیریت رسیدگی به شکایات مشتریان) و همچنین صدور و بازبینی مجدد استانداردهای ISO 9001، ISO 45001 و ISO 14001 شد. 

به گزارش آوای سیرجان، شرکت معدنی‌وصنعتی گل‌گهر در ادامه روند موفقیت‌آمیز خود و برای اولین بار در تاریخ این شرکت، موفق به اخذ استانداردهای ISO 10004 (سیستم مدیریت رضایتمندی مشتریان)، ISO 10002 (سیستم مدیریت رسیدگی به شکایات مشتریان) و همچنین صدور و بازبینی مجدد استانداردهای ISO 9001، ISO 45001 و ISO 14001 شد. 

 این اتفاق و رویداد مهم جهت شناسایی و درک نیاز مشتریان و پاسخ‌گویی مناسب به خواسته و انتظارات مشتریان شرکت می‌باشد، که در همین راستا گل‌گهر با تدوین استراتژی‌ها و اقدامات مختلف و همچنین طراحی و به‌کارگیری این استانداردها از طریق طبقه‌بندی نیازها و خواسته‌های مشتریان، سعی نموده تا گام بلندی در خصوص "مشتری‌مداری" که یکی اصول بنیادی تعالی شرکت می‌باشد، بردارد.

به‌یقین این موفقیت، نشان از تلاش‌های متعهدانه مجموعه همکاران گل‌گهر، توجه آنها به رویکردهای مشتری‌مداری در مسیر تعالی شرکت و همچنین لبیک تلاشگران شرکت معدنی‌وصنعتی گل‌گهر به منویات مقام معظم رهبری در سال "رشد تولید و مهارتورم" است.

You have no rights to post comments

پر بازدیدترین اخبار

آخرین خبرها

مطالب مرتبط


تمامی حقوق برای پایگاه خبری آوای سیرجان محفوظ است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Template Design:Dima Group