02 آبان 1403 ساعت 08:49

تازه های خبری:

آغاز تولید از پروژه مگامدول طوبی سیرجان با حداکثر ظرفیت به پشتوانه توان حرفه ای و کوشش های مداوم تیم راه اندازی پروژه ، اولین مرحله از تولید آهن اسفنجی مگامدول طوبی سیرجان با ظرفیت اسمی ۵۱۰۰ تن در روز تحقق یافت.
مهلت چهار ساله به گل گهر در نشست استانی اجرای سیاست‌های اقتصادی مقاومتی در ابعاد حقوقی به گل گهر برای اکتشاف و استخراج برخی پهنه ها چهار سال مهلت داده شد.
گل گهر ۰ - ۰ شمس آذر؛ تقسیم امتیازات در سیرجان در جدالی بی‌هیاهو دو تیم گل گهر و شمس آذر در دیداری سرد و بی هیاهو، به تساوی بدون گل رضایت دادند.

معاون امور استان های مجمع خیرین سلامت کشور گفت: شهرستان سیرجان بیشترین خیرین حوزه سلامت در جنوبشرق کشور را دارد و در بین استانهای جنوبشرق بیشترین حجم فعالیت خیریه‌ای سلامت در سیرجان انجام شده است.

 

به گزارش ایسنا، "اسماعیل غنیان" در سفر امروز پنجشنبه ۲۵ مهرماه به شهرستان سیرجان در استان کرمان در جمع خبرنگاران گفت: علی رغم مشکلات اقتصادی که ممکن است برای همه وجود داشته باشد، اما سیرجانی ها به راحتی از مال خود برای کمک به توسعه و پیشرفت حوزه سلامت می گذرند و همواره پیشگام در کمک رسانی به مجمع خیرین سلامت این شهرستان بوده اند.

 

وی تعامل مجمع خیرین سلامت به عنوان بخش مردمی با دانشکده علوم پزشکی سیرجان به عنوان بخش دولتی حوزه سلامت را مثبت ارزیابی کرد و ادامه داد: افزایش فعالیت های خیریه ای همچون کمک به توسعه فضای درمانی و بهداشتی و نیز خرید تجهیزات پزشکی نشان دهنده افزایش اعتماد عمومی به حوزه سلامت در شهرستان سیرجان است به طوری که ما با اصرار و رضایت کامل، برخی خیرین برای انفاق هرچه بیشتر در این حوزه مواجهیم.

 

به گزارش ایسنا، دکتر غنیان معاون امور استان های مجمع خیرین سلامت کشور، در جریان سفر به سیرجان از پروژه های عمرانی خیرین در بخش های بهداشت و درمان بازدید و ضمن حضور در مراسم رونمایی از تجهیزات اهدایی اعمال جراحی چشم، با مسئولین دانشکده علوم پزشکی این شهرستان دیدار کرد.

You have no rights to post comments

گیشه امروز

آغاز تولید از پروژه مگامدول طوبی سیرجان با حداکثر ظرفیت

به پشتوانه توان حرفه ای و کوشش های مداوم تیم راه اندازی پروژه ، اولین مرحله از تولید آهن اسفنجی م...

مهلت چهار ساله به گل گهر

در نشست استانی اجرای سیاست‌های اقتصادی مقاومتی در ابعاد حقوقی به گل گهر برای اکتشاف و استخراج برخ...

گل گهر ۰ - ۰ شمس آذر؛ تقسیم امتیازات در سیرجان در جدالی بی‌هیاهو

دو تیم گل گهر و شمس آذر در دیداری سرد و بی هیاهو، به تساوی بدون گل رضایت دادند....

کلیپ/ حضور پررنگ گل‌گهر در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران

 ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران *( IRAN EXPO ۲۰۲۴)* به عنوان بزرگ‌ترین ر...

امام جمعه سیرجان: تولید، ستون فقرات و عامل ایستایی کشور است

امام جمعه سیرجان، فرآیند تولید را ستون فقرات و عامل ایستایی نظام و کشور...

نظر سنجی


تمامی حقوق برای پایگاه خبری آوای سیرجان محفوظ است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Template Design:Dima Group