شرکت جهانفولاد سیرجان در ادامهی روند کسب موفقیتهای درخشان در سال ۱۴۰۲، توانست گواهینامههای استاندارد ISO 10004(سیستم مدیریت رضایتمندی مشتریان) و استاندارد ISO 10002(سیستم مدیریت رسیدگی به شکایات مشتریان) را اخذ نماید.
به گزارش آوای سیرجان، شرکت جهانفولاد سیرجان در ادامهی روند کسب موفقیتهای درخشان در سال ۱۴۰۲، توانست این بار در حوزهی مشتریمداری و در راستای تعهد به ارایهی محصولات تولیدی باکیفیت مطلوب، به عنوان اولین شرکت تولید کننده شمشهای فولادی در منطقهی معدنی و صنعتی گلگهر، گواهینامههای استاندارد ISO 10004(سیستم مدیریت رضایتمندی مشتریان) و استاندارد ISO 10002(سیستم مدیریت رسیدگی به شکایات مشتریان) را اخذ نماید.
امری که بیانگر نهایت تعهد و عزم راسخ مدیران و مجموعهی کارکنان این شرکت جهت افزایش کمیت و کیفیت تولیدات، رفع نیازهای بازار کشور و جلب رضایت حداکثری مشتری است.
یادآور میشود شرکت جهانفولاد پیش از این نیز توانسته بود استانداردهایی نظیر 9001، 14001، 50001، 450001 و همچنین گواهینامه کیفیت محصول از اتحادیه اروپا(CE) را اخذ و تمدید نماید.
بدونشک کسب موفقیتهای یادشده و اخذ گواهینامههای معتبر بینالمللی و کشوری توسط شرکت جهانفولاد مهر تاییدی بر تلاشهای بیوقفه، مستمر و ارادهی پولادین کارکنان عرصهی فولاد سیرجان در راستای توسعه و تعالی همهجانبهی این شرکت، از تولید به عنوان ابتدای زنجیرهی خودکفایی تا جلب رضایت مشتری به عنوان آخرین حلقهی این زنجیر و از همه مهمتر، برداشتن گامهای استوار در راستای تحقق هدف والای مقام معظم رهبری است که در شعار “مهار تورم و رشد تولید” جلوهگر شده است.